Časté dotazy

Když jsem zařízení přinesl do servisu osobně, lze jej po opravě zaslat přepravní službou?

Ano, pokud zařízení bylo do servisu předáno s originálním obalem a nebo obalem vyhovujícím přepravním podmínkám.

Lze zaplatit opravu na fakturu?

V případě, že jste v našem servise měl již 3 předchozí platby v hotovosti je možné opravu platit na fakturu.

Řeší Český servis i SW problematiku

SW poradenství poskytujeme formou služby, tato služba je zpoplatněna.

Mohu sledovat zakázku na webu?

Ano, v sekci sledování zakázek. K tomu jsou potřebné údaje ID a heslo zákazníka.

Kolik stojí diagnostika a jak dlouho trvá?

Cena diagnostiky je 390 Kč bez DPH (u serverů a diskových polí se účtuje diagnostika 790,- Kč bez DPH).
Doba diagnostiky se odvíjí od počtu zakázek, cca 2-4 dny. V případě odsouhlasení ceny za opravu se diagnostika neúčtuje.

Lze na pobočkách platit kartou?

Ano, ale pouze na pobočce Praha a Brno.

Mohu si u Vás zálohovat data?

Ano, cena je závislá na objemu dat.

Mohu dostat zápůjčku po dobu opravy?

V tuto chvíli nabízíme k zapůjčení tiskárny, iphony, macbooky.

Porouchalo se mi zařízení a rád bych opravu řešil na místě.  Je možné zajistit výjezd technika?

Ano, jsme schopni výjezd zajistit. K uskutečnění výjezdu je potřeba opravu nahlásit na email helpdesk@ceskyservis.cz . Do předmětu prosím uveďte „výjezd“. Dále potřebujeme znát: typ zařízení,  sériové číslo – v případě, že je zařízení v záruce, závadu, kontaktní osobu a adresu.