ibm

 

 

 

 

Odkazy :

ibm

  • Poskytujeme záruční servis na notebooky (vyjma řady IdeaPad) , PC ( vyjma řady IdeaCentre),   pozáručně pak servisujeme všechny notebooky, PC monitory a servery  ( SystemX a Blade Center ) prodané v rámci EU.
  • Servis provádí tým certifikovaných techniků na každé pobočce.
  • Standardní záruční podmínky pro fyzickou osobu jsou 2 roky, pro firmu 1 rok. Záruka baterie je 1 rok. Pro jednotlivá zařízení lze rozšířit záruku, získat on-site servis zakoupením service packu. U zařízení IBM se zakoupeným service packem provádíme on-site servis.
  • Zařízení, která jsou zasílána do servisu přepravní službou, musí být řádně zabalena, nejlépe v originálním balení a včetně příslušenství, u zařízení musí být přiložen nákupní doklad (dodací list nebo faktura). Český servis a.s. neručí za přepravu zařízení, která nejsou originálně zabalena, a nemůže uznat záruku, pokud dojde k poškození zařízení při přepravě.
  • Některé vadné části si může vyměnit uživatel sám – tzv. CRU metoda (Customer Replacement Unit – jedná se např. o DVD mechaniky, HDD, PC klávesnice či myši, RAM, NTB síťový adaptér) – zařízení se neposílá do servisního střediska, ale nový díl je přímo zaslán uživateli (oproti vrácení vadného dílu). Ověření, zda se jedná o CRU díl, proběhne (po zadání požadavku na svoz zákazníkem) ze strany našeho dispečinku.
  • Pokud máte zájem objednat bezplatnou přepravu vašeho zařízení do servisu, navštivte menu “ objednat odvoz