PocketBook

pocketbook

 

 

 

 

 

Odkazy :

logo_pocketbook

  • Provádíme záruční a pozáruční opravy čteček elektronických knih a tabletů PocketBook prodaných v České republice a na Slovensku (servis v SR naleznete zde)
  • Záruční opravy zajišťujeme pro veškerá zařízení v záruce společnosti PocketBook, která pocházejí z české nebo slovenské distribuce prodaných na území České republiky a Slovenska
  • K záruční opravě je potřeba dodat:
    • zařízení včetně příslušenství
    • vyplněný a potvrzený záruční list výrobce nebo tištěný nákupní doklad obsahující razítko prodejce, datum prodeje, model výrobku nebo sériové číslo zařízení
    • přesný popis problému (závady)
  • V případě zásilky je třeba zařízení řádně zabalit dle podmínek přepravní společnosti a doplnit tyto informace:
    • stav zařízení včetně dodaného příslušenství
    • kontaktní informace: adresu, e-mail včetně telefonního spojení, kde je možno zákazníka zastihnout v čase od 9 do 17 hodin
    • cenový limit pro opravu problému (závady) – nepovinná položka
  • V současné době jsou opravy zajišťovány pouze na pražské pobočce.
    Zařízení je možné zaslat na vlastní náklady nebo objednat svoz zdarma zde .
  • V případě cenového návrhu pro pozáruční opravu, resp. neuznanou záruční je zasílán cenový návrh opravy, který je třeba odsouhlasit do 5 pracovních dnů od jeho odeslání není-li dohodnuto vzájemně jinak. Po této době je servisní proces ukončen a může být účtován poplatek dle platného ceníku.
  • Nebude-li zařízení nebo jeho příslušenství splňovat podmínky pro provedení záruční opravy v našem servisu nebo nebude-li zákazník souhlasit s provedením pozáruční opravy dle cenové návrhu, pak je náš servis oprávněn účtovat zákazníkovi poplatek dle platného ceníku.
  • Dotazy, které se netýkají probíhající nebo budoucí opravy v našem servise prosím směřujte na zákaznickou podporu společnosti PocketBook na e-mail na
    help@pocketbook-int.com.
    Případně je možné využít bezplatnou telefonní linku 800-844-448 (hovor z pevné linky) nebo 800-701-307 (hovor z mobilního telefonu)Poznámka: pro svoz zdarma pro 2 a více zařízení nás kontaktujte na praha(zavináč)ceskyservis.cz. Do předmětu uveďte „Svoz“ a e-mail doplňte o tyto informace: počet kusů (v jedné zásilce), adresu vyzvednutí a kontaktní osobu. Zásilka k nám musí obsahovat nezbytné náležitosti potřebné k záruční/pozáruční opravě viz výše včetně soupisky zařízeních v zásilce