Prestigio

prestigio

 

 

 

 

 

Odkazy :

logo_prestigio

  • Provádíme záruční a pozáruční opravy notebooků, PC a monitorů Prestigio prodaných v ČR.
  • Neprovádíme servis tabletů , telefonů a navigací.
  • Většinu oprav provádíme do 5 pracovních dnů.
  • Standardní součástí opravy jsou zahořovací testy.
  • Zařízení, která jsou zasílána do servisu přepravní službou, musí být řádně zabalena, nejlépe v originálním balení a včetně příslušenství, u zařízení musí být přibalen záruční list, dodací list nebo faktura. Český servis a.s. neručí za přepravu zařízení, která nejsou originálně zabalena, a nemůže uznat záruku, pokud dojde k poškození zařízení při přepravě.
  • Pokud máte zájem objednat bezplatnou přepravu vašeho zařízení do servisu, navštivte menu „Objednat odvoz„.