Samsung – mobilní telephony, tablety a MP3

logo_samsung

  • Provádíme záruční a pozáruční opravy mobilních telefonů, tabletů a MP3 přehrávačů značky Samsung.
  • Záruční opravy zajišťujeme pro veškerá zařízení v záruce společnosti Samsung, která pocházejí z české nebo slovenské distribuce společnosti Samsung prodaných na území České republiky a Slovenska.
  • K záruční opravě je potřeba dodat:
    • Mobilní telefon včetně baterie, nabíječky a v závislosti na závadě i ostatní příslušenství (může být dodatečně vyžadováno)
    • Vyplněný a potvrzený záruční list výrobce nebo tištěný nákupní doklad obsahující razítko prodejce, datum prodeje, model výrobku včetně IMEI nebo sériového čísla zařízení
    • Přesný popis problému (závady).
  • V případě zásilky je třeba zařízení řádně zabalit dle podmínek přepravní společnosti a doplnit tyto informace:
    • stav zařízení včetně dodaného příslušenství
    • kontaktní informace: adresu, e-mail včetně telefonního spojení, kde je možno zákazníka zastihnout v čase od 9 do 17 hodin.
    • cenový limit pro opravu problému (závady) – nepovinná položka
  • V současné době jsou opravy zajišťovány pouze na pražské nebo brněnské pobočce. Zařízení je možné zaslat na vlastní náklady nebo objednat svoz zdarma zde..
  • V případě cenového návrhu pro pozáruční opravu, resp. neuznanou záruční  je zasílán cenový návrh opravy, který je třeba odsouhlasit do 5 pracovních dnů od jeho odeslání není-li dohodnuto vzájemně jinak. Po této době je servisní proces ukončen a může být účtován poplatek dle platného ceníku.
  • Nebude-li zařízení nebo jeho příslušenství splňovat podmínky pro provedení záruční opravy v našem servisu nebo nebude-li zákazník souhlasit s provedením pozáruční opravy dle cenové návrhu, pak je náš servis oprávněn účtovat zákazníkovi poplatek dle platného ceníku.
  • Dotazy, které se netýkají probíhající nebo budoucí opravy v našem
    servise prosím směřujte na zákaznickou podporu společnosti Samsung na e-mail na  info@samsung.cz nebo  info@samsung.sk, případně je možné využít kontaktní formulář na webu www.samsung.cz, který naleznete na následujícím odkazu : http://www.samsung.com/cz/support/main/supportMain.do v sekci zákaznická linka.
    Poznámka: pro svoz zdarma pro 2 a více zařízení nás kontaktujte na
    praha(zavináč)ceskyservis.cz. Do předmětu uveďte „Svoz“ a e-mail doplňte
    o tyto informace: počet kusů (v jedné zásilce), adresu vyzvednutí a kontaktní osobu. Zásilka k nám musí obsahovat nezbytné náležitosti potřebné k záruční/pozáruční opravě viz výše včetně soupisky zařízeních v zásilce.