Samsung – notebooky, monitory, fotorámečky, tiskárny a optické mechaniky

samsung1

 

 

 

 

 

Odkazy :

 

logo_samsung

  • Provádíme záruční a pozáruční opravy LCD, CRT a LFD monitorů, notebooků/netbooků, fotorámečků a tiskáren. Provádíme kalibrace a nastavení tiskáren a monitorů.
  • Provádíme také profylaxi LFD monitorů SAMSUNG.
  • Většinu záručních oprav realizujeme do 5 ti pracovních dnů.
  • Dle typu zařízení Samsung nabízíme zákazníkům on-site servis. Pro ověření této služby klikněte ZDE.
  • Zařízení, která jsou zasílána do servisu přepravní službou, musí být řádně zabalena, nejlépe v originálním balení a včetně příslušenství, u zařízení musí být přibalen originální záruční list nebo faktura (a dodací list pokud není na faktuře uvedeno seriové číslo). V případě nedodání těchto dokladů nebude zařízení přijato a bude vráceno zpět !
  • Obsah balení LCD monitoru :
    • monitor, stojan, napájecí kabel, VGA kabel, manuál, instalační CD
    • pokud je monitor vybaven DVI vstupem, obsahuje dále DVI kabel
    • pokud je monitor vybaven reproduktory, obsahuje dále propojovací audio kabel s PC
    • pokud je monitor vybaven integrovaným televizním tunerem, obsahuje dále dálkový ovladač

    Český servis a.s. neručí za přepravu zařízení, která nejsou originálně zabalena, a nemůže uznat záruku, pokud dojde k poškození tohoto zařízení při přepravě

  • V souladu se změnou reklamačního řádu firmy Samsung s platností od 1.6.2010 provádíme záruční výměny pouze takového spotřebního materiálu, který je součástí originálního obchodního balení IT produktu (např. tiskárny, MFP – startovací toner). Pro reklamaci v rámci záruky je nutné dodat kompletní tiskárnu s příslušným dokladem o koupi, popřípadě řádně vyplněným záručním listem.
    ! Jakýkoli samostatně prodaný spotřební materiál (toner, fuser, transfer
    belt, optický válec) je nutné reklamovat u distributora !
  • Poskytujeme všeobecnou technickou podporu k produktům Samsung v rámci zákaznické linky Samsung, kontaktovat nás můžete buďto prostřednictvím e-mailu info@samsung.cz / info@samsung.sk, případně je možné využít kontaktní formulář na webu www.samsung.cz, který naleznete na následujícím odkazu :http://www.samsung.com/cz/support/main/supportMain.do – v sekci zákaznická linka.
  • Pokud máte zájem objednat bezplatnou přepravu vašeho zařízení do servisu, navštivte menu „Objednat odvoz„.
  • Provádíme záruční opravy optických mechanik (DVD / CD).CD/DVD mechaniky prosím odesílejte pouze na adresu: Český servis a.s., K Ochozi 663, 59301 Bystřice nad Pernštejnem, bystrice@ceskyservis.cz, tel. 561110693. Pro tato zařízení není realizován svoz, ani výrobce nehradí přepravu do servisního střediska.
    Před uplatněním reklamace se prosím pozorně seznamte s podmínkami pro uznání záruky:
    koncový zákazník – klikněte ZDE,
    prodejce – klikněte ZDE.
    Dovolujeme si Vás informovat, že na základě informací od společnosti Samsung končí dnešním dnem ve společnosti Český servis a.s. záruční servis pevných disků Samsung. Důvodem ukončení záručního servisu je převzetí divize pevných disků společností Seagate. Záruční závazky pro segment HDD Samsung tedy v plné šíři přebírá společnost Seagate. Dle informací, které máme v tuto chvíli k dispozici, budou řešeny záruční reklamace HDD Samsung obchodní cestou.Na základě výše uvedeného počínaje dnem 20.12.2011 již nebudeme přijímat žádné záruční reklamace HDD Samsung. Proto prosím již neposílejte žádné pevné disky k reklamaci, neboť budou všechny zásilky vráceny, na náklady reklamujícího, bez opravy.