Dotazník spokojenosti

dotaznik

Vaše názory jsou pro nás důležité.

 

Vážený zákazníku, vážená zákaznice,

velmi vám děkujeme za vaši podporu. Vámi poskytnutá hodnocení a doporučení nám pomohou zlepšit služby poskytované Českým servisem.

Číslo servisní zakázky (vyžadováno)

Jednotlivé stupně hodnocení:
1-velmi spokojen(a)
2-spíše spokojen(a)
3-částečně spokojen(a)/nespokojen(a)
4-spíše nespokojen(a)
5-velmi nespokojen(a)

1.Jaká je Vaše celková spokojenost s opravou?
12345

2.Na základě vlastní zkušenosti s opravou ohodnoťte následující jednotlivé části
a) Celková doba opravy
12345
b) Celková kvalita opravy
12345
c) Informace a komunikace související s opravou (telefonická a e-mailová komunikace/dokumentace k opravě/internetová komunikace)
12345
d) Dostupnost služeb
12345
3. Pokud jste byl(a) v přímém kontaktu se zaměstnanci servisního týmu Český servis, ohodnoťte vaši spokojenost podle následujících kritérií.
a) Komunikace a přístup pracovníků prodejny
12345
b) Komunikace a přístup servisního technika
12345

4.Níže můžete zanechat jakákoli doporučení nebo další komentář. Informace, které od vás získáme, budou využity jako zpětná vazba pro budoucí zlepšování služeb našeho servisu:

Kontrolní text: captcha

Děkujeme vám za vaši podporu a čas strávený nad tímto průzkumem.