Když jsem zařízení přinesl do servisu osobně, lze jej po opravě zaslat přepravní službou?
Ano, pokud zařízení bylo do servisu předáno s originálním obalem a nebo obalem vyhovujícím přepravním podmínkám.
Lze zaplatit opravu na fakturu?
Ano, v případě, že jste v našem servise měl již 3 předchozí platby v hotovosti, pak je možné opravu zaplatit na fakturu.
Řeší Český servis i SW problematiku?
SW poradenství poskytujeme formou služby, tato služba je zpoplatněna. Pro více informaci nás kontaktujte na tel.: 227204411
Mohu sledovat zakázku na webu?
Ano, na našem webu v sekci sledování zakázek. K tomu jsou potřebné údaje: ID a heslo zákazníka.
Kolik stojí diagnostika a jak dlouho trvá?
Doba diagnostiky se odvíjí od počtu zakázek, cca 3-5 pracovních dnů. V případě odsouhlasení ceny za opravu se diagnostika neúčtuje.
POUZE PRO PRAHU - cena diagnostiky je 490 Kč bez DPH (u serverů a diskových polí se účtuje diagnostika 790,- Kč bez DPH.
Lze na pobočkách platit kartou?
Ano, ale pouze na pobočce Praha, Brno a Ostrava.
Mohu si u Vás zálohovat data?
Ano, cena je závislá na objemu dat.
Mohu dostat zápůjčku po dobu opravy?
V tuto chvíli nabízíme zápůjčku náhradního zařízení pouze při servisu mobilních telefonů iPhone.
Porouchalo se mi zařízení a rád bych opravu řešil na místě. Je možné zajistit výjezd technika?
Ano, jsme schopni výjezd zajistit. K uskutečnění výjezdu je potřeba opravu nahlásit na email helpdesk@ceskyservis.cz.
Do předmětu prosím uveďte „výjezd“.
Dále potřebujeme znát: typ zařízení, závadu, kontaktní osobu a adresu výjezdu. V případě, že máte zařízení v záruce, tak potřebujeme sériové číslo, případně doklad o nákupu.
Mám si před odesláním zařízení na servis zálohovat data?
Ano, před odesláním zařízení na servis doporučujeme si zazálohovat data.
Servis neodpovídá za poškození nebo ztrátu programů, dat a výměnných médií pro ukládání dat.