Servis notebooků
Záruční i pozáruční opravy notebooků a počítačů
Poskytujeme záruční i pozáruční servis a opravy notebooků (ntb) a počítačů (PC) od mnoha předních světových výrobců. Oprava a servis notebooků pro notebooky značek Apple (MacBook), Lenovo (ThinkPad), HP, Dell, Acer a Asus. Rovněž opravujeme PC počítače všech značek. Naši technici mají dlouholeté zkušenosti, jsou pravidelně proškolováni, využívají originální díly a využívají profesionální podmínky našich servisních míst rozmístěných po celé České republice.
Servis a opravy pro notebooky značek:
Jak do servisu
Zde je seznam servisů notebooků (ntb) a počítačů (PC). Detaily je dobré třeba předem telefonicky konzultovat na telefonní lince 800 111 155.
Notebook i počítač si můžeme přímo od Vás odvést do servisu sami. Jednoduše vyplníte
objednávku svozu na našem webu a my se o další postaráme. Dopravní služba si u Vás po dohodě vyzvedne notebook nebo počítač a zpátky Vám ho opravený zašleme zpět nebo si ho vyzvednete v naší pobočce sami.
Vyplňte svozový formulář online a my servis zařídíme.
Co opravujeme
Jsme autorizovaný servis. Pro většinu modelů notebooků poskytujeme záruční i pozáruční servis. Aktuální možnosti pro Váš notebook nebo počítač (PC) můžete předem konzultovat na naší HelpDesk lince 800 111 155. Můžete zkonzultovat možnost opravy i dalších PC počítačů.
Naši technici opraví ročně tisíce zařízení, procházejí školeními a celý náš provoz je certifikován našimi partnery i s ohledem na normu ISO 9001.
Poskytujeme profesionální služby a dokážeme opravit většinu závad notebooků i osobních počítačů (PC).
Obrátit se na nás můžete s každou závadou. Nejčastější závady notebooků nebo požadavky na servis jsou třeba:
- notebook padá do modré obrazovky (tzv. BSOD),
- notebook nenačte operační systém nebo se načítá dlouho,
- mobilní počítač nebo PC se nezapne,
- je vadná klávesnice,
- notebook se nenabíjí,
- je vadný disk (HDD),
- v notebooku je potřeba doplnit SSD disk,
- LCD displej notebooku je prasklý nebo je jinak rozbitý displej (nezobrazuje), případně na něm svítí bílá linka nebo body
- je třeba rozšířit operační paměť notebooku nebo počítače (PC)
- u laptopu je vadná klávesnice případně na ní vypadává klávesa
- potřebujete opravit rozbitý kryt notebooku, nebo má poškozené panty
- potřebujete obnovit zapomenté heslo notebooku
- přístroj se přehřívá, je hlučný nebo má poškozený ventilátor
- u notebooku jsou poškozené porty (USB, HDMI, LAN apod.)
S takovými i jinými závadami a požadavky na servis se na nás mohou obracet s notebooky všechny firmy či podnikatelé. Vyberte si pro Vás nebližší servis.
Jak servis probíhá
Při osobním předání servisní zakázky s Vámi náš přebírající technik:
- projde Vaše požadavky,
- zaeviduje do systému popis závady nebo požadavky na servis,
- notebook převezme a vydá Vám potvrzení o převzetí přístroje do opravy.
Následně ve specializovaném pracovišti provedou technici diagnostiku závady notebooku a dle návrhu řešení stanoví finální cenu opravy. Nabídku Vám sdělíme a Vy se rozhodnete, zda chcete notebook opravit. Většinou se jedná o cenu, s jejímž odhadem Vás přebírající technik seznámí již při převzetí zařízení do opravy.
Když Vám budou podmínky opravy vyhovovat, bude v nejbližší době zahájena oprava notebooku.
Diagnostika je v takovém případě
zdarma. V případě, že bude oprava pro Vás již nerentabilní a nebudete ji požadovat, nebude servisní zakázka dále realizována a Vy si notebook vyzvednete. V takovém případě je za práce na diagnostice účtována cena dle platného ceníku.
Během opravy můžete online sledovat stav opravy prostřednictvím našich webových stránek. O ukončení opravy jste informováni na mailovou adresu nebo telefonem.