Servis a oprava počítačů
Oprava počítačů (PC) v záruce i pozáručně
Opravíme Vám stolní počítač nebo poskytneme servis pro PC značkových výrobců, ale i pro různé neznačkové "montované" PC.
Autorizovaný servis počítačů v záruce poskytujeme pro
počítače APPLE, Hawlett-Packard (HP), FUJITSU, LYNX a
TRILINE a pro vybrané od
Lenovo a
DELL. Pozáručně profesinálně
opravíme téměř
všechny PC včetně neznačkových "montáží".
Opravujeme i tzv. All In One počítače (komplet PC s monitorem v jednom zařízení).
Rádi provedeme u Vašeho computeru preventivní údržbu (profilaxe) a můžete se na nás obrátit i s požadavky na zlepšení parametrů (výměna disku či jiných komponent apod.).
Vedle servisu stolních počítačů jsme
autorizovaný servis pro opravy notebooků mnoha výrobců.
Naši IT servisní specialisté:
- mají dlouholeté zkušenosti,
- využívají podpory našich IT partnerů,
- pracují především s originálními díly, ale využívají i alternativními komponenty, dle vhodnosti.
Servisní provozovny po celé ČR poskytují technikům profesionální podmínky pro IT servis včetně jejich pravidelného proškolování.
Záruční servis a oprava počítačů značek:
Jak doručit počítač do servisu
Doručte Vaše zařízení do našeho servisu kdykoli v pracovní době osobně, nebo ho k nám zašlete.
Naše IT servisní provozovny máme po celé ČR.
 |
 |
 |
Osobně
|
Doručovací služba
|
Svoz
|
Co u počítačů opravujeme
Jsme profesionální autorizovaný servis. Aktuální možnosti záruční nebo pozáruční opravy pro Váš počítač (PC) můžete předem konzultovat na naší HelpDesk lince 800 111 155.
Naši specialisté opraví ročně tisíce zařízení. Celý servis splňuje náročné podmínky pro certifikaci dle normy ISO 9001.
Obrátit se na nás můžete s každou závadou počítače nebo třeba jen s požadavkem na údržbu včetně potřeby aktualizace.
Nejčastější požadavky servisních zásahů pro počítače jsou:
- počítač nejde zapnout
- monitor neukazuje obraz, obraz vypadává nebo je zkreslený
- z počítače nejde tisknout
- PC padá do modré obrazovky (tzv. BSOD)
- operační systém nenabíhá nebo se načítá dlouho
- počítač má vadný disk (HDD) nebo je třeba vyměnit disk (větší kapacita, HDD za SSD apod.), chcete výkonější procesor
- je třeba rozšířit operační paměť počítače (PC)
- základová deska vykazuje chyby
- je třeba vyměnit poškozené porty (konektory USB, HDMI, LAN apod.)
- je třeba počítač vyčistit
- hučí ventilátor nebo je poškozený
- počítač se přehřívá
Spektrum závad je široké a výše uvedené chyby jsou jen ukázkou, jaké závady naši servisní technici denně řeší.
Servis nabízí své služby jak pro
občany (PC pro soukromé užití), tak
pro firmy (podnikatelské účely).
Pro firmy nabízíme řadu dalších
servisních služeb včetně částečné nebo kompelxní správy ICT.
Jak servis PC probíhá
U nás máte během servisu počítače všechny potřebné informace.
Při předání v servisu náš specialista:
- s Vámi projde Vaše servisní požadavky
- zaznačí popis závady nebo Vaše požadavky na servis
- určí předběžnou cenu opravy
- vydá potvrzení o převzetí přístroje do opravy
Servisní specialisté provedou diagnostiku závady PC a dle návrhu řešení stanoví přesnou cenu opravy. Cena většinou odpovídá ceně, kterou odhadl přebírající IT technik, ale v případě, že se cena opravy výrazně liší od odhadované, Vy rozhodnete, zda budete požadovat dále počítač opravit nebo bude pro Vás oprava nerantabilní.
V případě, že bude oprava počítače provedena, je pro Vás
diagnostika zdarma. V případě, že se oprava nezrealizuje, např. není již rentabilní, bude Vám účtována dle platného ceníku cena za práce na diagnostice.
Stav opravy můžete během opravy sledovat online prostřednictvím našich webových stránek. Na ukončení opravy Vám upozornění zašleme na e-mail nebo SMS na telefon.