Jak připravit mobilní telefon Xiaomi do servisu?
Mobilní telefon zabalte nejlépe do originálního obalu spolu s příslušenstvím. Pokud takový obal již nemáte, pokuste se
mobil zabalit obdobným způsobem.
Do zásilky nezapomeňte k telefonu přibalit list s informacemi obsahujícími popis závady či požadavek na servis (vyčistit konektor, reproduktor, aktualizovat software atd.).
Čím více informací nám poskytnete, tím přesněji naši
technici budou přesněji diagnostikovat příčinu závady a rychleji provedou servis.
K zaslání můžete využít náš svoz, resp. svozovou službu. Objednat ji můžete snadno na webu
prostřednictvím objednávkového formuláře.
V případě, že do servisu telefon doručíte osobně, ale budete chtít, abychom Vám jej zpět zaslali poštou, předejte společně se zařízením do servisu zároveň i obal (nejlépe originální), ve kterém Vám bude mobilní telefon zaslán.
Český servis a.s. neodpovídá za přepravu zařízení a nemůže tedy uznat záruku, pakliže dojde k poškození zařízení během přepravy.