Zařízení zasílaná do servisu přepravní službou, musí být řádně zabalena, nejlépe v originálním balení včetně příslušenství. Pro větší modely je vhodnější osobní předání do servisu.
Pro záruční požadavky, lze objednat bezplatnou přepravu zařízení k nám do servisu. Pro doložení záruky připojte prosím nákupní doklad se strojově vypsaným sériovým číslem.
K zařízení doplňte popis závady, případně popis požadavku na servis.
Jestliže do servisu zařízení doručíte osobně, ale budete požadovat, abychom Vám jej zpět zaslali doručovací službou, předejte se zařízením do servisu zároveň i obal (nejlépe originální), ve kterém Vám bude zařízení zasláno.
Český servis a.s. neručí za přepravu zařízení, která nejsou originálně zabalena, a nemůže uznat záruku, pokud dojde k poškození tohoto zařízení při přepravě.
Jak Vám můžeme pomoci se zařízením?
Nefunguje Vaše UPS správně?
Potřebuje u záložního zdroje vyměnit baterie a nebo koupit nové?
Vydává Vaše UPS nějaký nestandartní zvuk a nebo hlásí chybu?
Potřebujete nainstalovat Vaši UPS?
Nenabíjí se baterie záložního zdroje?
Nenaběhne Vám UPS při výpadku elektrické energie?
Záložní zdroj se vypíná?
Poskytujeme servis pro takové i jiné závady pro záložní zdroje EATON. Servis poskytujeme i pro další UPS. Doručte UPS do některé z našich provozoven, nebo nás kontaktujte a další starosti nechte na nás.
Proč s námi spolupracovat?
Provádíme záruční opravy EATON, s námi nepřijdete o záruku
Provádíme i pozáruční opravy zařízení.
Jsme autorizovaný servis EATON
Naši technici jsou vyškoleni výrobcem
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.