Jak připravit mobil zasílaný do servisu?
Zařízení (mobilní telefon) zasílané do servisu přepravní službou musí být řádně zabaleno, nejlépe v originálním balení včetně příslušenství. K telefonu doplňte popis závady, případně popis požadavku na servis.
Jestliže se jedná o záruční opravu, musí být u mobilu přibalen originální záruční list nebo faktura (a dodací list, pokud není na faktuře uvedeno sériové číslo). Bez těchto dokladů nemůže být zařízení do servisu přijato a bude vráceno zpět!
Jestliže telefon do servisu doručíte osobně, ale budete chtít, abychom Vám jej zpět zaslali poštou, předejte společně s ním do servisu zároveň i obal (ideálně originální), ve kterém Vám bude po opravě zaslán.
Český servis a.s. neručí za přepravu zařízení a nemůže uznat záruku, pokud dojde k poškození tohoto zařízení při přepravě.