Jak připravíte PlayStation® pro servis?
Herní konzoli PlayStation
®, kterou potřebujete opravit, nebo pro kterou chcete servis, můžete na
pražskou pobočku samozřejmě doručit osobně, ale můžeme si ji od Vás odvézt i sami. V takovém případě si
odjednejte svoz. Herní konzoli před zasláním do servisu přepravní službou řádně zabalte, nejlépe do originálního obalu, včetně příslušenství.
K zasílané herní konzoli písemně uveďte popis závady nebo Váš požadavek servisu a Vaše kontatní údaje.
Když doručíte zařízení do servisu osobně doručíte a budete po opravě požadovat jeho zpětné zaslání doručovací službou, je třeba se zařízením předat do servisu i obal (nejlépe originální), ve kterém Vám bude zařízení zpět zasláno.
Opravujeme konzole PlayStation®5 i starší modely, a to především PlayStation®4 (PS4 i PS4 Pro) a PlayStation®3 (PS3), ale můžete se na nás obrátit i se servisem PlayStation®2 (PS2) a původního PlayStation® (PS).
Nejčastější závady bývají třeba poškozený procesor, optická mechanika, vadný grafický čip nebo závada elektroniky. Chyby se mohou objevit i v software. Opravit můžeme takové, ale i další závady, které by mohly pokazit Váš zážitek ze hry.
Zajímá Vás více o PlayStation®?
Zajímají Vás hry pro PlayStation®?