Další
značky
Domů / Reklamace spotřebního materiálu Samsung

Reklamace spotřebního materiálu Samsung

Záruční opravy zajišťujeme pro veškerá zařízení v záruce společnosti Samsung, která pocházejí z české nebo slovenské distribuce společnosti Samsung prodaných na území České republiky a Slovenska.
V souladu s reklamačním řádem firmy Samsung provádíme záruční výměny pouze takového spotřebního materiálu, který je součástí originálního obchodního balení.
Před uplatněním reklamace se prosím pozorně seznamte s podmínkami pro uznání záruky:
 
KONCOVÝ ZÁKAZNÍK 
 
průvodní dopis obsahuje :
   ◾jméno a příjmení zákazníka/název firmy
   ◾kompletní adresa zákazníka
   ◾telefonní kontakt/emailová adresa zákazníka
   ◾reklamovaná vada zařízení*
 
nákupní doklad** obsahuje :
   ◾název a adresa prodejce (popř.razítko)
   ◾datum prodeje
   ◾model ODD
   ◾výrobní číslo S/N ***
 
* závada by měla být např.: nevypaluje DVD, vadné bloky …, nikoliv nefunguje
** nestačí dodací list, vždy faktura nebo prodejka, je-li třeba faktura + dodací list
*** v případě, že koncový zákazník nemá k dispozici doklad s uvedeným SN, nemůže řešit přes autorizovaný servis, musí se s reklamací obrátit na svého dodavatele.
 
V případě, že reklamujete ODD, který již byl reklamován, dokladujte jej odpovídajícím servisním protokolem autorizovaného servisního partnera. 
V každém případě je třeba doložit výše uvedené doklady jednotlivě ke každé zakázce v papírové podobě se všemi náležitostmi.
 
PRODEJCE
reklamační protokol obsahuje :
 
prodejní faktura** nebo prodejka** obsahuje:
 
** závada by měla být např.: nevypaluje DVD, vadné bloky …, nikoliv nefunguje
** nestačí dodací list, vždy reklamační protokol, faktura, je li třeba faktura + dodací list
 
Výrobce negarantuje záchranu dat z vadného HDD při záruční reklamaci
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.